24/05/2024 16:46:19 Cevaplar: 1
İade ettiğim ürünün ödemesi ne zaman gerçekleşecek?
Mondy Shop Şikayet Destek 24/05/2024 16:47:12
• İadenizin ekstrenize yansıması ortalama "1-15" iş günü arası sürebilmektedir. Bu süreç bankanıza bağlı olarak değişiklik göstermektedir. İade işleminizin kredi kartınıza/banka kartınıza yansımasında gecikme yaşanması halinde bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

• Banka uygulamaları gereği, taksitli gerçekleştirilen işlemler aynı şekilde taksitli olarak iade edilmektedir.

• Bizler tarafından iade sürecinizi hızlandırma imkanımız bulunmamaktadır. İade süreçleri tamamen bankalar kaynaklı bir süreçtir, bizler tarafından iadenizin geciktirilmesi gibi bir durum söz konusu değildir.

,• Yukarıda belirtilen süre içerisinde iade işleminizin kredi kartınıza / banka kartınıza yansımadığı takdirde bankanız ile irtibata geçerek detaylı bilgi talep edebilir / harcama itirazında bulunabilirsiniz.
24/05/2024 16:43:33 Cevaplar: 1
Hediye paketi ve değişim kartı var mı?
Mondy Shop Şikayet Destek 24/05/2024 16:44:25
• Kargo / Ödeme kısmından hediye paketi istiyorsanız hediye paketi tercihinizi yapabilirsiniz.

• Tüm siparişlerimizin içerisinde değişim / iade formu bulunmaktadır ve paketlerimizin içerisinde fiyat içeren hiçbir detay bulunmamaktadır.

• Faturalarınız siparişte kullandığınız e-mail adresinize otomatik olarak e-mail olarak iletilecektir.
24/05/2024 16:41:52 Cevaplar: 1
Farklı bir ürün veya renk ile değişim yapabilir miyim?
Mondy Shop Şikayet Destek 24/05/2024 16:43:12
• Online üzerinden değişim sadece beden/numara değişikliği şeklinde yapılmaktadır. Farklı bir ürün ile değişim online üzerinden yapılamamaktadır. Değişim talep edilen ürün stoklarda mevcut ise değişim, mevcut değilse ücret iadeniz yapılır.

• Kargo ile bizlere göndererek işlem yapmak isterseniz İade formunuzda belirtilen şekilde bizlere göndererek iade işlemi yapabilir ve daha öncesinde veya sonrasında arzu ederseniz istediğiniz farklı ürün için tekrardan yeni sipariş oluşturabilirsiniz.

• Farklı bir ürün, renk veya beden tercih ediyorsanız değişim / İade işlemlerinizi ayrıca aşağıdaki belirtilen mağazalarımız üzerinden yapabilirsin
(Mağazalarımızdan değişim işlemi yaptığınız takdirde sonrasında 2.kez değişim imkanımız bulunmamaktadır.)
24/05/2024 16:39:07 Cevaplar: 1
Faturamı görüntüleyemiyorum ne yapabilirim ?
Mondy Shop Şikayet Destek 24/05/2024 16:40:16
• Faturanız siparişte kullandığınız e-mail adresinize sipariş sonrası "1-7 iş günü" içerisinde otomatik olarak iletilmektedir. Tarafınıza iletilen / iletilecek e-mail başlığı şu şekilde
olması gerekmektedir ; Mondy Toptan Kozmetik Limited. e-Arşiv Faturanız. (Eğer tarafınıza e-mail iletilmediyse spam / önemsiz kutularınızı kontrol etmenizi öneririz.)

• Sipariş sonrası tarafınıza iletilen sipariş bilgilendirme e-mailinizde bulunan "Sipariş ayrıntılarını görüntüle" kısmındandan faturanızı ayrıca görüntüleyebilirsiniz.

• İlave olarak hesabınızdan faturanızı ve sipariş detaylarınızı ayrıca görüntüleyebilirsiniz. "Buraya tıklayarak" kolayca üye girişi yapabilir veya üye olabilirsiniz.
24/05/2024 16:32:50 Cevaplar: 1
Eksik ürün geldi nedeni nedir?
Mondy Shop Şikayet Destek 24/05/2024 16:36:57
• Farklı stok lokasyonlarımız ve gönderi noktalarımız bulunmaktadır. Eğer birden fazla ürününüz mevcut ise siparişiniz 2 veya daha fazla kargo ve fatura olarak işlem alınabilmektedir. Tarafınıza iletilen sipariş onay / kargo takip e-mailleri üzerinde bulunan "Sipariş ayrıntılarını görüntüle" kısmından tüm detayları görebilirsiniz.

• Diğer ürününüze/ürünlerinize ait kargo işleminiz tamamlandıktan sonra tarafınıza ayrıca bilgi e-mailiniz iletilecektir.

• Eğer siparişiniz ile ilgili aksi bir durum söz konusu ise tarafınıza bilgi e-mailiniz iletilmiştir veya iletilecektir. Spam / önemsiz kutularınızı ayrıca kontrol etmenizi öneririz.
24/05/2024 16:31:28 Cevaplar: 1
Eksik ürün iadesi yapıldı nedeni nedir?
Mondy Shop Şikayet Destek 24/05/2024 16:32:23
• Tarafınıza iletilen siparişiniz ayrı ayrı paketler halinde tarafınıza iletildiyse birden fazla satış noktamız üzerinden ayrı kargo ile tarafınıza gönderildiği anlamına gelmektedir.

• Eğer tarafımıza iade olarak ürünlerinizi gönderdiyseniz iade işleminiz aynı şekilde birden fazla satış noktamız üzerinden ayrı ayrı kargo gönderimi yapıldığı gibi en kısa zamanda tamamlanarak tarafınıza bilgi e-mailiniz iletilecektir, bir endişeniz olmasın.

• İlave olarak banka uygulamaları gereği, taksitli gerçekleştirilen işlemler aynı şekilde taksitli olarak iade edilmektedir. Bizler tarafından iadenizden bir kesinti yapılması gibi bir durum söz konusu değildir.

• Aksi bir durumda dilediğiniz zaman tarafınıza iletilen iade bilgilendirme e-mailinizi cevaplayarak bizlere ulaşabilirsiniz.
24/05/2024 16:29:42 Cevaplar: 1
Değişim yapmak istiyorum / ürün ayırma yapabilir miyim?
Mondy Shop Şikayet Destek 24/05/2024 16:30:39
• Ürün ayırma imkanımız bulunmamaktadır. Arzu ederseniz elinizde ki ürünü iade olarak gönderebilir, öncesinde veya sonrasında istediğiniz ürün / beden için yeni sipariş oluşturabilirsiniz.

• Değişim olarak gönderdiğiniz ürün tarafımıza ulaştıktan sonra istediğiniz ürün / beden stoklarımızda olmadığı takdirde otomatik olarak ücret iadeniz yapılarak tarafınıza bilgi e-mailiniz iletilecektir.
24/05/2024 16:24:45 Cevaplar: 2
Değişim / iade sürecimi nasıl takip edebilirim ?
Mondy Shop Şikayet Destek 24/05/2024 16:34:26
• Farklı stok lokasyonlarımız ve gönderi noktalarımız bulunmaktadır. Eğer birden fazla ürününüz mevcut ise siparişiniz 2 veya daha fazla kargo ve fatura olarak işlem alınabilmektedir. Tarafınıza iletilen sipariş onay / kargo takip e-mailleri üzerinde bulunan "Sipariş ayrıntılarını görüntüle" kısmından tüm detayları görebilirsiniz.

• Diğer ürününüze/ürünlerinize ait kargo işleminiz tamamlandıktan sonra tarafınıza ayrıca bilgi e-mailiniz iletilecektir.

• Eğer siparişiniz ile ilgili aksi bir durum söz konusu ise tarafınıza bilgi e-mailiniz iletilmiştir veya iletilecektir. Spam / önemsiz kutularınızı ayrıca kontrol etmenizi öneririz.
Mondy Shop Şikayet Destek 24/05/2024 16:26:08
• Paketinizi kargo şirketine teslim ederken takip numaranızı talep edebilir ve takip işleminizi yapabilirsiniz. Eğer takip numaranız yok ise göndermiş olduğunuz kargo şirketi ile irtibata geçerek kargo takip numaranızı talep edebilirsiniz.

• Kargo şirketine teslim edilen paketler ortalama 1-5 iş günü içerisinde tarafımıza iletilmektedir. Resmi tatiller ve hafta sonları işlem yapılamamaktadır.

• Değişim / İade paketiniz bizlere ulaştıktan 1-5 iş günü içerisinde işlemleriniz tamamlanacak ve siparişte kullandığınız e-mailinize otomatik bilgilendirme e-mailiniz iletilecektir. Siparişte kullandığınız e-mail adresinizi ve sorun yaşamamak adına spam / önemsiz kutularınızı ayrıca kontrol etmenizi öneririz.
Eğer henüz tarafınıza bilgi e-mailiniz iletilmediyse, paketinizin tarafımıza iletilmediği veya henüz işlemlerinizin tamamlanmadığı anlamına gelmektedir
24/05/2024 16:16:46 Cevaplar: 1
Değişim İade formuna nasıl ulaşabilirim ?
Mondy Shop Şikayet Destek 24/05/2024 16:17:36
Değişim / iade formunuzu paket içerisinde tarafınıza gönderilmektedir. İlave olarak Değişim / iade formunuzu üye girişinizden veya ayrıca sipariş sonrası tarafınıza iletilen "Siparişiniz tarafımıza iletilmiştir." başlıklı sipariş bilgilendirme e-mailinizde bulunan "Sipariş ayrıntılarını görüntüle" kısmındandan görebilirsiniz.

Eğer tarafınıza onay e-mailiniz iletilmediyse sipariş verdiğiniz e-mail adresinizi doğru yazdığınızdan emin olmanızı ve spam / önemsiz kutularınızı kontrol etmenizi öneririz.

24/05/2024 16:14:13 Cevaplar: 1
Değişim veya iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?
Mondy Shop Şikayet Destek 24/05/2024 16:15:18
Tarafınıza gönderilen / gönderilecek paketinizin içerisinde değişim / iade formunuz bulunmaktadır. Formunuz ile birlikte formda belirtilen şekilde bizlere göndererek işlem yapabilirsiniz. Tüm detayları formunuzda görebilirsiniz.

Değişim / iade formunuzu üye girişinizden veya ayrıca sipariş sonrası tarafınıza iletilen "Siparişiniz tarafımıza iletilmiştir." başlıklı sipariş bilgilendirme e-mailinizde bulunan "Sipariş ayrıntılarını görüntüle" kısmındandan görebilirsiniz.

Eğer tarafınıza onay e-mailiniz iletilmediyse sipariş verdiğiniz e-mail adresinizi doğru yazdığınızdan emin olmanızı ve spam / önemsiz kutularınızı kontrol etmenizi öneririz.

Değişim talep ettiğiniz takdirde değişim yapılan ürün / ürünleriniz siparişte kullandığınız adresinize tekrardan gönderilecektir ve siparişte kullandığınız e-mail adresinize bilgi e-mailiniz otomatik olarak iletilecektir. ğer aynı adrese değil farklı bir adrese gönderim yapılmasını tercih ediyorsanız işlemleriniz tamamlandıktan sonra tarafınıza iletilecek kargo takip linkiniz üzerinden adres değişikliği / güncelleme işlemi yapabilirsiniz.

Değişim / iade işlemlerinizi mağazalarımız üzerinden ayrıca yapabilirsiniz. Aşağıdaki link üzerinden değişim / iade yapabileceğiniz mağazalarımızı ayrıca görebilirsiniz.
(Mağazalarımızdan değişim işlemi yaptığınız takdirde sonrasında 2.kez değişim imkanımız bulunmamaktadır.)

24/05/2024 16:10:06 Cevaplar: 1
Bilgilendirme e-maili tarafıma iletilmedi, ne yapmaylım ?
Mondy Shop Şikayet Destek 24/05/2024 16:11:05
• Öncelikle ödemenizin yapıldığından emin olmanız adına banka hesabınızı kontrol etmenizi öneririz.

• Eğer ödemenizin yapılmasına rağmen tarafınıza onay e-mailiniz iletilmediyse sipariş verdiğiniz e-mail adresinizi doğru yazdığınızdan emin olmanızı ve spam / önemsiz kutularınızı kontrol etmenizi öneririz.

• Sipariş onay e-maili almadıysanız, sipariş verirken kullandığınız e-mail adresiniz üzerinden ödemenize ait dekont ve adres bilgilerinizi paylaşarak "info@mondyshop.com.tr" e-mail adresimiz üzerinden bizlere ulaşarak sipariş kontrolünü talep edebilirsiniz.
24/05/2024 16:06:03 Cevaplar: 1
Adres değişikliği / güncelleme nasıl yapabilirim ?
Mondy Shop Şikayet Destek 24/05/2024 16:07:24
• Adres bilginizi düzeltmek veya değiştirmek isterseniz kargo işlemleriniz tamamlandıktan sonra tarafınıza "e-mail" ve "sms" olarak iletilecek kargo takip numaranıza tıklayarak açılacak sayfa üzerinden adres değişikliği / güncelleme işlemini yapabilirsiniz.

• Manuel olarak siparişlerinizde düzeltme yapma imkanımız bulunmamaktadır.

• Siparişinizi iptal etmek istiyorsanız üyelik girişinizden veya üye değilseniz tarafınıza iletilen "Siparişiniz tarafımıza iletilmiştir." başlıklı onay e-mailinizde"Sipariş ayrıntılarını görüntüle" sayfasında bulunan "Siparişi İptal Et" seçeneği üzerinden iptal talebinizi oluşturabilirsiniz.

• Eğer siparişiniz için kargo süreci başlatılmadıysa sistemimiz tarafından otomatik olarak iptal işlemi yapılarak tarafınıza bilgi e-mailiniz iletilecektir. Eğer kargo süreci başlatıldıysa bu durumda tarafınıza iletilecek paketi kabul etmeyerek otomatik olarak iade sürecinizi başlatabilirsiniz.

• İptal talebinizi ilettiğiniz takdirde mümkün olan en kısa zaman içerisinde talebiniz işleme alınacaktır ve tarafınıza bilgi e-mailiniz iletilecektir."
Gösterilen: 51 ile 62 arası, toplam: 62 (2 Sayfa)